Nominacje profesorskie - prof. Magdalena Grębosz-Krawczyk

06-09-2021

Prezydent RP nadał tytuł profesora nauk społecznych dr hab. inż. Magdalenie Grębosz-Krawczyk z Wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji. W ten sposób specjalistka od zarządzania marką i marketingu międzynarodowego dołączyła do grupy najmłodszych profesorów na PŁ.

Jest absolwentką kierunku Gestion et technologie prowadzonego w IFE. Ukończyła także studia na Uniwersytecie Jean Moulin w Lyonie. Po studiach pracowała w Paryżu w firmie France Télécom. W 2007 roku, po uzyskaniu stopnia doktora nauk ekonomicznych, podjęła pracę na PŁ w Katedrze Integracji Europejskiej i Marketingu Międzynarodowego.

Prof. Magdalena Grębosz-Krawczyk Prof. Magdalena Grębosz-Krawczyk

foto: arch.prywatne

Stopień doktora habilitowanego w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości uzyskała na UŁ w 2014 roku.

Badania koncentruje na zagadnieniach zarządzania marką i marketingu międzynarodowego, ze szczególnym naciskiem na zarządzanie marką w mediach społecznościowych oraz branding nostalgiczny. Prowadzi także działalność doradczą w zakresie strategii marketingowych. Jest autorką i współautorką 7 książek i ponad 100 artykułów w czasopismach krajowych i zagranicznych.

Kierowała projektami badawczymi finansowanymi m.in. przez NCN, NAWA, MNiSW, czy Ambasadę Republiki Francuskiej w Polsce. Jest promotorem w 2 zakończonych oraz 3 otwartych przewodach doktorskich. Aktywnie uczestniczy w pracy polskich i międzynarodowych organizacji naukowych (PNTM, PTE, ERECO-PGV) oraz jest ekspertem w NAWA.

Prof. Grębosz-Krawczyk odbyła kilkanaście staży zagranicznych m.in. na Uniwersytecie w Nantes, w École de Management w Grenoble, czy w ESIEE Paris. Od 2008 roku jako visiting professor prowadzi zajęcia na uczelniach we Francji, Finlandii i na Słowacji. Była także stypendystką programu im. Bekkera.

Została odznaczona Medalem Komisji Edukacji Narodowej.